پاک تاتو درون خانـه با روش و مواد طبیعی

در چند دهه اخیر، تاتوخالکوبی روی سینه تاتوی بدن درون بین جوانان و حتی افراد مـیانسال نیز، بسیـار رواج یـافته است. تاتوخالکوبی روی سینه که تا چند سال گذشته، فقط تاتوهای دائمـی وجود داشتند اما امروزه تاتوی موقت نیز، مورد استفاده مـی باشد. تاتوخالکوبی روی سینه این امکان وجود دارد کـه پس از مدتی، فرد بخواهد بـه دلایل مختلفی تاتوی خود را پاک کند. راه های پر هزینـه بسیـاری به منظور پاک تاتو وجود دارند کـه توسط پزشکان انجام مـی شوند.

در اینجا مـی خواهیم بـه روش هایی اشاره کنیم کـه بتوانیم درون منزل، تاتوی خود را پاک نماییم. البته این کار نیـاز بـه صبر و حوصله و دقت بسیـار دارد.

روش های پاک تاتو بدن درون خانـه

1- ابتدا محل تاتو را بـه خوبی مرطوب نمایید و سپس نصفه فنجان نمک را بر روی آن بریزید. درون مرحله بعد، با یک پارچه استریل گرم، شروع بـه ساییدن محل تاتو کنید. آرام آرام آن محل، شروع بـه قرمز شدن مـی کند؛ نمک، یک لایـه بردار عالی هست که مـی تواند چندین لایـه از پوست را پاکسازی کند؛ مخصوصا زمانی کـه با آب مورد استفاده قرار گیرد.به همـین دلیل، قبل از آن کـه دچار خونریزی شوید، نمک را با آب بشویید. درون غیر این صورت، محل دردناک مـی شود. به منظور پیشگیری از هرگونـه عارضه ای، از پارچه استریل و ضدعفونی شده و نمک های بهداشتی استفاده نمایید.

همچنین بخوانید : تاتوخالکوبی روی سینه خالکوبی اسم خواننده محبوب رشانی! + عکس

در محل زخم حتما از ویتامـین E استفاده کنید کـه به راحتی قابل تهیـه از تمامـی داروخانـه ها مـی باشد. ویتامـین E، باعث بهبود زخم و کاهش درد مـی شود. درون نـهایت گاز پانسمان پزشکی را درون محل زخم بگذارید. هنگامـی کـه محل زخم بهبود یـابد، شاهد کم رنگ شدن رنگ جوهر تاتو خواهید بود. بعد از گذشت چند روز، این عمل را تکرار کنید و تا زمانی این کار را ادامـه دهید کـه به نتیجه مطلوب برسید.

2- عصاره طبیعی آلوئه ورا را بـه مقدار مساوی با اسکراب زردآلو و روغن ویتامـین E بـه خوبی با هم مخلوط نمایید. این ترکیب را بـه صورت دورانی بر روی محل تاتو قرار دهید. مطمئن شوید کـه تمامـی محل تاتو بخوبی پوشش داده شده است. اجازه دهید 5 دقیقه آن ترکیب بر روی محل تاتو بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید. دقت نمایید کـه کاملا آن را از روی پوست پاک کنید. این کار را بـه مدت یک ماه و حداقل روزی 5 بار انجام دهید. این روش بسیـار ساده ای به منظور پاک تاتو هست و خواهید دید کـه کم کم جوهر تاتو محو مـی شود.

روش سریع پاک تاتو درون خانـه




[روش سریع پاک تاتو درون خانـه :: شـهر عکس تاتوخالکوبی روی سینه]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 06 Jun 2018 22:37:00 +0000